Κεντρική Μακεδονία /
Ενέργεια
Το έργο αφορά στον σχεδιασμό, χρηματοδότηση, κατασκευή, συντήρηση, λειτουργία και εκμετάλλευση/διαχείριση του συστήματος και των υποδομών οδοφωτισμού του περιφερειακού οδικού δικτύου της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, συμπεριλαμβανομένων ειδικών συστημάτων ελέγχου και συνοδευτικών έργων.
Ειδικότερα, στο αντικείμενο της Σύμβασης Σύμπραξης περιλαμβάνεται η παροχή υπηρεσιών αναβάθμισης της ενεργειακής απόδοσης του συστήματος και των υποδομών οδοφωτισμού στους βασικούς οδικούς άξονες του Εθνικού και Επαρχιακού Οδικού Δικτύουτης Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, ήτοι η αντικατάσταση των φωτιστικών σωμάτων από αντίστοιχα νέας τεχνολογίας με σημαντικά μικρότερη κατανάλωση, η αποκατάσταση των βλαβών/φθορών που αφορούν στις υποδομές οδοφωτισμού του εν λόγω οδικού δικτύου και σε λοιπά συνοδά έργα, η αναβάθμιση, συντήρηση και εξασφάλιση της καλής λειτουργίας του δικτύου αυτού, καθώς και η εγκατάσταση και λειτουργία συστήματος τηλεδιαχείρισης και ελέγχου της λειτουργίας του.
Μετά το πέρας του Ανταγωνιστικού Διαλόγου εγκρίθηκαν οι φάκελοι τριών Προεπιλεγέντων και συγκεκριμένα των εξής:
― ΣΤΗΡΙΞΙΣ ΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε.― ΙΝΤΡΑΚΑΤ― Ένωση Προσώπων ΟΤΕ Α.Ε. – CG REDEX LIMITED
Αττική /
Περιβάλλον - Απορρίματα
Αττική /
Περιβάλλον - Απορρίματα
Κεντρική Μακεδονία /
Κοινωνικές Υποδομές - Άλλο
Κρήτη /
Κοινωνικές Υποδομές - Άλλο
Στερεά Ελλάδα, Θεσσαλία /
Κοινωνικές Υποδομές - Άλλο
Το έργο αφορά στην ανέγερση Δικαστικών Μεγάρων Λαμίας, Βόλου και Νέας Πτέρυγας Δικαστικού Μεγάρου Καρδίτσας και ανακατασκευή υφιστάμενου Δικαστικού Μεγάρου Τρικάλων και συντήρηση και διαχείριση αυτών μέσω ΣΔΙΤ.
Δυτική Μακεδονία /
Κοινωνικές Υποδομές - Παιδεία, Κοινωνικές Υποδομές - Άλλο
Tο Έργο έχει ως αντικείμενο τη μελέτη, χρηματοδότηση, κατασκευή, προμήθεια εξοπλισμού, συντήρηση και τεχνική διαχείριση του Κέντρου Διάδοσης Τεχνολογίας της ΖΕΠ Κοζάνης και έργων που αφορούν αθλητικές και σχολικές εγκαταστάσεις της περιοχής. Η διάρκεια της προτεινόμενης σύμπραξης υπολογίζεται σε 27 έτη. Ειδικότερα, μέσω της προτεινόμενης σύμπραξης, πρόκειται να υλοποιηθούν τα κάτωθι:
α. η σύνταξη του συνόλου των μελετών καθώς και το σύνολο των ενεργειών και τη σύνταξη των εγγράφων που απαιτούνται για να διασφαλισθεί η έγκαιρη έκδοση του συνόλου των αδειοδοτήσεων και εγκρίσεων που προβλέπονται από τις κείμενες διατάξεις,
β. οι εργασίες κατασκευής των κτιριακών υποδομών και ανάπλασης και διαμόρφωσης του περιβάλλοντος χώρου αυτών προκειμένου οι άνω υποδομές και χώροι να είναι πλήρως διαθέσιμοι προς εκμετάλλευση και χρήση για το σκοπό που προορίζονται,
γ. η χρηματοδότηση του έργου με ίδια ή / και δανειακά κεφάλαια,
δ. η τεχνική διαχείριση καθ' όλη τη διάρκεια της Σύμβασης Σύμπραξης, η οποία συνίσταται, ιδίως, στην επιθεώρηση, την συνήθη, την προληπτική και τη διορθωτική συντήρηση, τη βαριά συντήρηση, την καθημερινή τεχνική λειτουργία και επιστασία για την ετοιμότητα και ικανότητα για λειτουργία των εγκαταστάσεων και συστημάτων των κτιριακών υποδομών και του περιβάλλοντος χώρου αυτών, ούτως ώστε το Έργο να είναι απολύτως κατάλληλο και διαθέσιμο,
ε. η ασφάλιση των κτιριακών και λοιπών εγκαταστάσεων και συστημάτων των υποδομών που αποτελούν αντικείμενο της Σύμβασης Σύμπραξης, τόσο κατά τη φάση μελέτης και της κατασκευής, όσο και κατά τη φάση λειτουργίας, και
στ. η διασφάλιση της φύλαξης των κτιριακών και λοιπών εγκαταστάσεων και συστημάτων των υποδομών που θα αποτελέσει αντικείμενο της Σύμβασης Σύμπραξης κατά τη φάση λειτουργίας και σε όλη τη διάρκεια της Σύμβασης Σύμπραξης, με την επιφύλαξη των διατάξεων της κείμενης νομοθεσίας περί προστασίας της προσωπικότητας και των προσωπικών δεδομένων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Δυτική Ελλάδα /
Κοινωνικές Υποδομές - Δημόσια Διοίκηση
Το έργο αφορά στη μελέτη, χρηματοδότηση, κατασκευή και τεχνική διαχείριση για την αξιοποίηση και ανάπτυξη του πρώην εργοστασίου χαρτοποιίας Λαδόπουλου Ε.Γ.Λ. μέσω ΣΔΙΤ κατά την έννοια του ν. 3389/2005.
Κεντρική Μακεδονία /
Μεταφορές
Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση της Αναβάθμισης του οδικού άξονα ΕΟ2 (Μαυροβούνι – Έδεσσα, Παράκαμψη Γιαννιτσών, Παράκαμψη Χαλκηδόνας) και λειτουργία/ συντήρηση του τμήματος γέφυρας Αξιού ποταμού – Έδεσσας με Σ.Δ.Ι.Τ.
Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, Κεντρική Μακεδονία /
Μεταφορές
Το έργο αφορά στη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση του κάθετου άξονα Δράμα – Αμφίπολη (Παλαιοκώμη)
Η οδική σύνδεση Δράμας - Αμφίπολης – Εγνατίας Οδού, αποτελεί τον βασικό άξονα εξυπηρέτησης των εμπορευματικών και επιβατικών κυκλοφοριακών ροών μεταξύ της πόλης της Δράμας αλλά και της ευρύτερης περιοχής με τον οδικό άξονα της Εγνατίας Οδού που διατρέχει την Β. Ελλάδα και συνδέεται με πόλεις, λιμάνια, αεροδρόμια αλλά και βιομηχανικές περιοχές. Η ένωση της Δράμας με τις γύρω μεγάλες πόλεις, με ένα σύγχρονο και ασφαλή οδικό άξονα, όπως είναι η Εγνατία Οδός, αποτελεί ένα χρόνιο πρόβλημα για όλους τους διερχόμενους οδηγούς, αλλά και όσους εισέρχονται στη χώρα μας από τα βόρεια σύνορά της, με κατεύθυνση τη Θεσσαλονίκη και τη νότια Ελλάδα. Η επίλυσή του με την κατασκευή ενός καινούριου και βασισμένου στα σύγχρονα πρότυπα κάθετου οδικού άξονα, αφενός θα εξυπηρετήσει τους πολίτες, αφετέρου θα διευκολύνει τη μετακίνηση εισαγόμενων και εξαγόμενων εμπορικών προϊόντων, μιας και αποτελεί τον οδικό δίαυλο επικοινωνίας με τα μεγάλα αστικά κέντρα και λιμάνια της χώρας. Επιπλέον θα μειώσει το χρόνο μετακίνησης και θα διατηρήσει την ασφαλή διέλευση των οχημάτων, εφόσον θα εξακολουθεί να μην διέρχεται από κατοικημένες περιοχές.