Έργα του τομέα:

Μεταφορές

Αττική / Μεταφορές
Το αντικείμενο της σύμπραξης αφορά στη μελέτη, χρηματοδότηση, εγκατάσταση, συντήρηση και τεχνική διαχείριση ενός Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου Αστικών Συγκοινωνιών στην Αθήνα. Ημερομηνία Υπογραφής Σύμβασης: 29.12.2014  
Πελοπόννησος / Μεταφορές
Ημερομηνία υπογραφής σύμβασης: 08 Απριλίου 2023
Πελοπόννησος / Μεταφορές
Ημερομηνία υπογραφής σύμβασης: 21 Απριλίου 2023
Κρήτη / Μεταφορές
Ημερομηνία υπογραφής σύμβασης: 21 Απριλίου 2023
Κεντρική Μακεδονία / Μεταφορές
Το έργο αφορά στη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, συντήρηση και λειτουργία της Ανατολικής Εσωτερικής Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης (Α.ΕΣ.Π.Ο.Θ.), από την περιοχή του Α/Κ Κ5 (περιοχή Νοσοκομείου Παπαγεωργίου – πρώην στρατοπέδου Καρατάσου) έως κόμβο Κ12 (σύνδεση με ΕΟ Θεσσαλονίκης-Μουδανιών) με Σ.Δ.Ι.Τ.  Ημερομηνία Υπογραφής Σύμβασης : 19.12.2022  
Κεντρική Μακεδονία / Μεταφορές
Ημερομηνία Υπογραφής Σύμβασης : 04.10.2023 Το έργο αφορά στη λειτουργία και συντήρηση του δικτύου του μετρό Θεσσαλονίκης καθώς και του τροχαίου υλικού το οποίο θα χρησιμοποιηθεί για διάστημα δώδεκα  (12) ετών. Ειδικότερα, το έργο θα περιλαμβάνει: - Τη λειτουργία και συντήρηση του δικτύου του μετρό το οποίο θα ξεκινά από τη βορειοδυτική πλευρά της πόλης, και διασχίζοντας υπόγεια το κέντρο της, θα καταλήγει στην νοτιοανατολική πλευρά περιλαμβάνοντας 18 σταθμούς συνολικά         -  Τη λειτουργία και συντήρηση του τροχαίου υλικού που θα χρησιμοποιηθεί στην πλήρη λειτουργία του μετρό (βασική γραμμή και επέκταση), όπου περιλαμβάνει 33 πλήρως αυτοματοποιημένους συρμούς. Ειδικότερα, χαρακτηριστικά του τροχαίου υλικού παρουσιάζονται στον παρακάτω πίνακα.  
Κεντρική Μακεδονία / Μεταφορές
Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση της Αναβάθμισης του οδικού άξονα ΕΟ2 (Μαυροβούνι – Έδεσσα, Παράκαμψη Γιαννιτσών, Παράκαμψη Χαλκηδόνας) και λειτουργία/ συντήρηση του τμήματος γέφυρας Αξιού ποταμού – Έδεσσας με Σ.Δ.Ι.Τ.
Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, Κεντρική Μακεδονία / Μεταφορές
Το έργο αφορά στη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση του κάθετου άξονα Δράμα – Αμφίπολη (Παλαιοκώμη) Η οδική σύνδεση Δράμας - Αμφίπολης – Εγνατίας Οδού, αποτελεί τον βασικό άξονα εξυπηρέτησης των εμπορευματικών και επιβατικών κυκλοφοριακών ροών μεταξύ της πόλης της Δράμας αλλά και της ευρύτερης περιοχής με τον οδικό άξονα της Εγνατίας Οδού που διατρέχει την Β. Ελλάδα και συνδέεται με πόλεις, λιμάνια, αεροδρόμια αλλά και βιομηχανικές περιοχές. Η ένωση της Δράμας με τις γύρω μεγάλες πόλεις, με ένα σύγχρονο και ασφαλή οδικό άξονα, όπως είναι η Εγνατία Οδός, αποτελεί ένα χρόνιο πρόβλημα για όλους τους διερχόμενους οδηγούς, αλλά και όσους εισέρχονται στη χώρα μας από τα βόρεια σύνορά της, με κατεύθυνση τη Θεσσαλονίκη και τη νότια Ελλάδα. Η επίλυσή του με την κατασκευή ενός καινούριου και βασισμένου στα σύγχρονα πρότυπα κάθετου οδικού άξονα, αφενός θα εξυπηρετήσει τους πολίτες, αφετέρου θα διευκολύνει τη μετακίνηση εισαγόμενων και εξαγόμενων εμπορικών προϊόντων, μιας και αποτελεί τον οδικό δίαυλο επικοινωνίας με τα μεγάλα αστικά κέντρα και λιμάνια της χώρας. Επιπλέον θα μειώσει το χρόνο μετακίνησης και θα διατηρήσει την ασφαλή διέλευση των οχημάτων, εφόσον θα εξακολουθεί να μην διέρχεται από κατοικημένες περιοχές.
Κεντρική Μακεδονία, Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, Δυτική Μακεδονία / Μεταφορές
Το αντικείμενο της Σύμπραξης αποτελείται από τη μελέτη, χρηματοδότηση, αναβάθμιση του υφιστάμενου Σιδηροδρομικού Άξονα Βορείου Ελλάδος, μέσω εργασιών ανακαίνισης σε σημεία όπου το δίκτυο έχει υποστεί σημαντικές φθορές, και συντήρηση του δικτύου στα προβλεπόμενα επίπεδα ποιοτικής λειτουργίας του. Ειδικότερα, η Σύμπραξη περιλαμβάνει την ανακαίνιση, αναβάθμιση και συντήρηση του Σιδηροδρομικού Άξονα Βορείου Ελλάδος, ο οποίος αφορά τα τμήματα γραμμής από: §   Έξοδο Σ.Σ. Στρυμώνα (Χ.Θ. 94+914 μ.Θ-Α) έως είσοδο του Σ.Σ. Αλεξανδρούπολης (Χ.Θ. 1+720 μ.Α-Ο), ενδεικτικού συνολικού μήκους 311.791 m. §   Έξοδο Σ.Σ. Πλατέως έως Σ.Σ. Ν. Καύκασος (Σύνορα – ΧΘ 201+877), ενδεικτικού συνολικού μήκους 164.327 m. §   Τμήμα γραμμής Μεσονήσι – Σ.Σ. Φλώρινας, ενδεικτικού συνολικού μήκους 5.645 m. Σύμφωνα με τα ανωτέρω, το συνολικό μήκος γραμμών που αποτελούν αντικείμενου του έργου υπολογίζεται ενδεικτικά 481.763 m